Wednesday, January 13, 2010

Egy jó kínai...

Hogy addig se legyen csend:
A1 Extrawelt - Soopertrack by Deep_and_Beat

Mióta sikerült a marketing vizsgám, őszintén bevallom kicsit elkutyálkodtam. Bár a szombati vezetői számvitel is bekerült a zsákba, a keddi élettan (sajnos) a befektetett munkával arányosan térült meg. Értsd, nem tanultam --> nem mentem át... 10 beugró kérdés volt, 5-re kellett helyes választ adni, 9-re válaszoltam, kaptam derék 4.25 pontot. Még egyszer rápróbálok majd 19-én. Szintén kedden voltam vállalkozás menedzsmentből is. Komolyan tervez(t)em, hogy ebből átmegyek, mivel a beadandóm 36/36 lett, majd kiderül. Ma üzleti tervezés és kontrolling vizsgára voltam hivatalos, megjelentem a jeles eseményen. A tanerő jól idomult a szak közakaratához, lőttünk amivel lehetett, 3/3 kérdés remélem "perfekto" válaszokkal. Holnap leadom a 13 oldalas szakmai gyakorlatomat aztán a hétre elköszönök sötét Baranyától.

Más témák izgalmasabbak. Folyamatosan keresem az Coruna-i lakás lehetőségeket, szívesen beköltöznék idegenekhez. Facebookon kontaktolok egy finn és egy lengyel csajjal, hogy mik a lehetőségek. Ha hozzájuk nem is tudok menni (helyhiány miatt), akkor talán továbbirányítanak egy másik tuti pecóba. Vannak igényeim, de nem kielégíthetetlenek. Az alap komforton kívül elsődleges opció az internet elérhetőség, nemléte abszolút kizáró ok! :)

Nagyon jókat kajáltam a héten, ezért a buxám vékonyodott is rendesen. Voltam boltba, rendeltünk, tegnap egy jó kínai. Alap édes-csípős leves, főétellel persze megint mellényúltam, mindig elfelejtem hogy a szecsuáni csirke csak nyomokban tartalmazhat húst. Néztünk pár filmet a héten, Csupasz Pisztoly trilógia nagyon tetszett pedig már többször láttam. Tegnap volt egy miss downloadom, 2009-es film, címe: Az energia (Push). 30. percig fogta az agyam a storyt, utána kénytelen voltam az iphone-omon lévő össze játékba új rekordokat beleverni. A srácok végignézték, de nekik se tetszett.


Írtam a zenei blogomba is: blog bejegyzés
Belinkeltem pár helyre, a nézettség talán rekordot is döntött, 40 fölötti egyedi megnyitással (több, mint 100 oldal betöltés).

Csütörtökön vagy ha megcsúszok pénteken hazamegyek, nem voltam otthon 2 hete. Edzem magam, mi lesz ez a két hét az elkövetkező 5 hónaphoz. :)

No comments:

Post a Comment