Tuesday, January 19, 2010

Születésnapi ajándék magamnak

Összeállítottam egy bő 2 és fél órás zenehalmazt. Nem komplikáltam túl a dolgot, nem is túlságosan értek az egészhez. Egy pofonegyszerű programmal csak egymásután szedtem az aktuális kedvenceket, a tracklist parádésra sikerült! :) Feltöltöttem egy megosztó oldalra, így leszedhetitek Ti is!

TWENIONE BIRTHDAY SET!

Alul van "Save file to your PC: click here" és akkor jól oda kell kattolni! :)

Tracklist:
Crookers feat. Soulwax and Mixhell - We Love Animals
Gtronic - Iron Man (Hostage Iron Curtain Remix)
The Phantoms Revenge - When Mr Hyde Killed Dr Jekyll
Rusko - Cockney Thug (Caspa Remix)
Boris Dlugosch - Bangkok
AC Slater - Play the Record Again
Laidback Luke - Blau! (LA Riots Remix)
Sound of Stereo - Zipper (DJ Manaia Remix)
Crookers feat. Kelis - No Security (Tomb Crew Remix)
Annie - Antonio (Designer Drugs Remix)
Ellie Goulding - Under The Sheets (Kids At The Bar Remix)
Spencer & Hill - Trespasser (Gigi Barocco Remix)
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix)
Kid Cudi - Make Her Say (Afrojack Remix)
Lady Gaga - Love Game (DJ Anol Remix)
Drop The Lime - Set Me Free (Zombie Disco Squad Remix)
Boys Noize & Erol Alkan - Death Suite (Bobermann Remix)
A-Trak - Say Whoa (Boys Noize Remix)
The Count & sinden - MEGA (Harvard Bass Remix)
Utku Dalmaz - Technoscope
Dusty Kid - Lynchesque
Sandro Silva - Promo Night (Laidback Luke Remix)
Tocadisco - Morumbi (Popof Remix)
Fukkk Off - Rock, Paper, Scissors
Disco Dice - The Letter (Popmuschi Club Mix)
Sound of Stereo - Jack My Trombone
DJ Mehdi - Signatune (Thomas Bangalter Edit)

3 comments:

  1. hát tényleg nem nagy cucc egymás után helyezni a számokat, de nem rossz, nem rossz. a struktúrára viszont nem tudtam figyelni

    ReplyDelete
  2. Fene a telhetelen formadba :) nem vagyok (meg) rezidens a pachaba. Strukturaja marpedig van. Eleje modern electro a legujabb szerzok tollabol, utanajon kicsit eneklos electr-pop, majd trance, techno es kis minimal, a vege pedig chillout erzes (legalabbis szamomra). Ennek tudataban nyalazd at megegyszer a tracklistet :) de amugyis teljesen felesleges kategorizalni a szamokat...

    ReplyDelete
  3. persze, csak mondom pont ezekre nem figyeltem fel, mert csak a háttérben szólt, de még átnyálazom

    ReplyDelete