Monday, January 11, 2010

Marketing BUSTO!

Régi vágyam volt, hogy külföldön tölthessek huzamosabb időt. Mivel még jelenleg is tanulok, ezért a legjobb lehetőségnek azt találtam, ha iskola keretében tudok kijutni valahova. Összekötve a kellemest a hasznossal, sikerült elnyernem egy ERASMUS pályázatot így 5,5 hónapot kint tölthetek Corunaban, Spanyolországban.
Korábban terveztem már a blog indítást azonban akkor akartam csak elkezdeni a naplót, amikor már teljesen 100%-ig biztos az utazásom. Iskolában mindenképpen kellett teljesítenem egy tantárgyat még, amiből múlt szerdán írtam vizsgát és ma sikerült bezsákolnom a 2-est. Marketing BUSTO!

Mindenféléről tervezek írni, a kiutazásomig hátralévő huszonegypár napban főleg az előkészületekről. A naplóm fő célja viszont a kinti dolgaim leírása lesz, magamnak is kellemes lesz majd visszaolvasni a dolgokat. Akit érdekel az pedig itt tudja majd követni hogy milyen dolgok történnek velem.


Phoenix - Lisztomania (Classixx Version)

2 comments:

  1. good luck & have fun @La Coruna! követem majd a tourneyt ;) marketinghez is grat, mit jelent a BUSTO?

    ReplyDelete
  2. köszi! igyekszem majd mindent pontosan lejegyezni :) BUSTO? :D egyedi találmány, a bust szó ugy alakítva hogy amire mondom az kivégezve :D

    ReplyDelete