Saturday, March 6, 2010

33-35. nap - 11 repülőjegy

A fejlécben szereplő idézet, teljes önmagában:


Csütörtök óta végre nem csak gyakorlatban hanem élméletben is az Universidade de Coruna (UDC) hallgatója vagyok. Volt bonyodalom a felvett tárgyaim kódjával. Telefonálgattak miegymás, majd végül kiderült, hogy nem szimplán Badminton a tárgy neve hanem Badminton alapjai (persze spanyolul, körülbelül 20 szóban :)) és ez okozta a kavarodást. Hazafaxolták Pécsre a dokumentumaimat, ott még aláírják, visszaküldik és vége a folyamatnak. Kaptam kódot sulisnethez és az idő is jobbrafordult, talán már 3 napja nem esett az eső. Azóta minden nap szombat.

Csütörtökön kinyitottam az utazásszervező irodám ajtaját és rögtön betévedt két turista. A Neckermann lehúzhatja a rólót, új szereplő lépett a piacra és nem tűri a konkurenciát. Ez az első saját szervezésű utam, de a srácok bejáratott helyre fognak már jönni. Április 16-án meglátogat édesanyám és keresztanyum. Nekik már megvannak a repülőjegyeik, a szállás foglalásuk meg folyamatban van. Bő egy hónap és láthatom Őket, eléggé hiányoznak már az otthoniak! :)
Gyuszi május 9-én indul Madrid érintésével, saját apartmanomba látom majd vendégül all-inclusive ellátásban fog részesülni. Itt tölt 4 teljes napot, ezért addigra kidolgozok valami haditervet, hogy minden perc hasznosan legyen eltöltve. Addigra már teljesen biztos, hogy beáll a nyári klíma, lesz lehetőségünk egy kis kiadós dögledezésre is.
14-én reggel indulunk Santiagóból Barcelonában, ahol Laci kománk csatlakozik hozzánk. Kis csavar a dologban, hogy Barcelonában két reptér van (Reus és Girona), különbözőre érkezünk. Okosan ki van találva, hogy a fapados gépek között ne legyen csatlakozás a másik cég gépére még véletlenül sem. Ha sikerül jegyet kapnunk az FC Barcelona szezonzáró meccsére a Real Valladolid ellen akkor mindenképp ott leszünk a kezdőben. Jelenállás szerint a Barca lesz a bajnok, óriási mulatság várható ha ott adják át a trófeát a csapatnak. Túránk tetőpontjának mégsem ez ígérkezik, hanem:

19-én tovább repülünk Barcelona-Madrid légisztrádán. A fővárosban nem kisebb esemény lesz május 22-én, mint a Bajnokok Ligája döntője. BL himnusz, tűzijáték, egy nagyon szomorú és egy nagyon vidám csapat, plusz mi hárman életünk egyik legnagyobb élményével. Jól jött ki a lépés a dátumokkal, mert a meccs előtt is tudunk várost nézni, meg utána is. Majd ráwikipédiázok (azt hiszem új szó született, szótárba vele!) miket érdemes megnézni, meg a srácokat is ráállíttom majd a témára. Nagy körvonalakba azért legyünk tisztába vele, hogy mi előtt tátogatunk. 24-én este megy vissza gép Madridból Ferihegyre, én is aznap fogok visszautazni Corunaba.

Tegnap megvolt a nyelvkurzus 2. órája. Haladunk az alapok elsajátításával, számok és élelmiszerek voltak terítéken. Már professzionális szinten tudom végezni a boltbajárást, új dimenziók nyiltak meg előttem, most hogy már nem kell néznem a pénztárgép kijelzőjét fizetésnél.

2 comments:

  1. hallod az all-inclusive-ot bevasalom rajtad:D:D kell a karkötő is no meg Lújdzsi baráoddal közös kanapétok is:D a nyár beálltát megígérted szal ha nem lesz akkor egy más érzés fog elhelyezkedni szívemben. ami pedig nem más mint harag és sértődés erős egyvelege:D remélem a döglésbe beletartozik a napi 3-4 óra városnézés valamint az esti mulatség Dévényi Tibibácsival és Szécsi Pállal:D:D ja mellesleg ne hagyd ki a szállodából az orosz lányokat is mert ők elengedhetetlenek:D:D na már jó lenne ha az idő kerekét tanulnád meg végre tekergetni:D:D

    ReplyDelete
  2. sajnos az időjárási állapotokat még nem én döntöm el, de esküszöm most neki fekszem a tudománynak :) nincs lehetetlen csak tehetetlen :D minden lesz itt! pezcukor adagoló, téli fagyi és laptop dj :)

    ReplyDelete