Thursday, March 18, 2010

45-47. nap - Kikötők

A blogom látogatottsága meghaladta a 2000 oldalmegnyitást. Köszi Anya! :D

Hétfőn a győztes meccs után este beültünk megünnepelni a továbbjutást, jöttek a csapat szurkolói is többnyire csajok. Este 11-ig volt nyitva az ír pub, ahova beültünk. A többiek sört ittak én nem szeretem, tehát egy ütős kólát kértem. A csapos úgy nézett rám, mint gyújtogató a vizes szalmára.
Kedden bementünk a suliba szabadon lehetett gyakorolni a golfozást. Először próbáltuk ki a swinget (hosszú ütés), csak ütöttünk amekkorát tudtunk. Nagyon nehéz és elég fárasztó tud lenni az 50. labda után. Annyira még nem ment a dolog, majd szünet után fogjuk tanulni órán is a helyes technikát. Azt látom már, hogy kb. hibátlan végrehajtás nem létezik.
Szerdán Szent Patrik napja volt, ami igazából az írek nemzeti ünnepe, de itt a helyiek is jó alkalomnak látják egy egész napos bulira. Este tömve voltak az ír kocsmák környékei. Jól éreztem magam a helyi cimborákkal. Bandival, Sezginnel, Tomasszal és Scottal szórakoztattuk a lányokat a trendi európai zenére.

A héten elég sok focit néztem, kedd és szerda este is játszottak a Bajnokok Ligájában. Nagy örömömre az Inter továbbjutott a Chelsea kárára. Az olasz futball becsületének utolsó mentsvára az Inter tisztes szereplés, főleg hogy a Juventus éppen most van nagy bajban Londonban. A Barca jelenleg nagyon kiemelkedik, fontos lesz a sorsolásban ki kapja meg a Moszkvát vagy a Bordeauxot.

A napokban jött ki Erol Alkan & Boys Noize második közös EP-je Avalanche/Lemonade néven. Szerintem nem lehet majd felülmúlni az előző Waves/Death Suit-ot, de kiváló próbálkozás! :)
Boys Noize & Erol Alkan "Avalanche / Lemonade EP" PREVIEW by Electrocorp.fr
Ma nem volt suli, délután kisétáltam a sportkikötőhöz csináltam pár fotót:

1 comment:

  1. Nagyon szép helyen vagy..és a kóla-whisky arány érdekelne???

    ReplyDelete