Sunday, March 21, 2010

48-50. nap - 100 forintnak 50 a fele

Ma volt 50 napja, hogy Spanyolországban vagyok. Kezdem megszokni a környezetet és a dolgaim, amik kezdetben újszerűek voltak már rutinná váltak. Ennek persze nem csak előnye van, hanem hátránya is. Honvágy és hasonló kézzel meg nem fogható dolgok, amiről felesleges is itt hablatyolnom. :)

Crystal Castles - Baptism by gerard87

Akartam várni egy kerek napfordulót a bejelentéssel. 50 napja nem ettem sem McDonald's-ban, sem Burger Kingben. Ez azért érdekesség nálam, mert előtte heti 2-3-szor megfordultam egységeikben. Nincsenek elvonási tüneteim, sem pótcselekvések. Sőt, még csak nem is hiányzik, igazából teljesen semlegesek az érzéseim ezzel a komoly témával kapcsolatban. Még csak egészségesebbnek sem érzem magam, szerintem ez amúgy is csak humbug.

Lefoglaltam a barcelonai szállásunkat. 5 éjszakát fogunk a panzióban tölteni, rákerestem google térképen és igazán közel van a tengerparthoz. Korrekt módon vissza is igazolták az online foglalásom, tehát május 14-én várnak minket.

Gondolkodtam, hogy kimegyek most szombaton a Depor-Real Valladolid meccsre, de végül jól döntöttem, hogy elnapoltam. 0-2-es zakó mellett még az eső is esett egész nap. Jövő héten már tuti kimegyek, ha nagyon tetszik tudjak még egyszer. Valószínűleg csütörtökön veszek jegyet, a jó időt meg beszurkolom a győzelem mellé.

Pécsről is jó híreket kaptam, a vizsgáimat október 31-es határidővel kell teljesítenem. Egyeztetek az oktatókkal, de gondolom szeptemberi időpontokat kapok majd első lehetőségként.

Annak ellenére, hogy alig 3 hét múlva jön meglátogatni édesanyám és keresztanyum (bár ezzel nekem kevés teendőm van), illetve 2 hónap múlva jönnek a barátok már most egy nyári programon pörög az agyam. Ezen a nyáron mindenképp szeretnék elmenni egy fesztiválra, olyanra ahol neves zenészek lépnek fel. Sokáig kézenfekvőnek tűnt a Balaton Sound (Kalkbrenner, Soulwax, Paul Van Dyk) aztán pár hete rábukkantam egy nívós szerbiai fesztiválra. Elsősorban elektronikus zene központú és stílus legnagyobb neveit hívták meg a rendezők. Ha az ember szereti a zenét, akkor mindenkibe összeáll egy 5-10-es lista "akiket egyszer mindenképp látni kell élőbe". Na most az szituáció állt elő, hogy nekem a 10-es listámról itt lesz minimum 5! Jön a Crystal Castles Kanadából és hihetetlen módon az európai elektro erődök mindegyikéből a legjelesebb képviselő(k). Crookers Olaszországból, Boys Noize Németországból, Erol Alkan Angliából és a francia iskola képviseletében Busy P, Sebastian és DJ Mehdi. Egyelőre erőteljesen szervezés alatt áll a kijutásom, de folyamatosan rajta vagyok a témán.

2 comments:

  1. október végéig?!?! Én alig értem haza, és egyből vizsgáznom kellett! Le is esett mindkét átlagom egy-egy egész jeggyel

    másik: ki találta ki Barcelónát? Tudnék pár dologban elkalauzolni, de őszintén szólva nekem nagyon nem jött be a város, nagyon lehúzós

    ReplyDelete
  2. mivel július 15-ig szól a tanulmányi szerződésem, ezért csak ősszel tudok vizsgázni. nyilván a tanároknak is kényelmesebb, mint nyár közepén (amikor eleve nekik is "szabadság" van). ha az én átlagom esne le 1 jeggyel az az osztályozás zsákutcája lenne, ugyanis valószínűleg az már negatív érték lenne :D.

    Barcelonaba mindenképp elakartam jutni, több okból is. nem jártam még Spanyolország Földközi-tenger parti részén. Sejtem hogy a város nagyon drága, top turista célpont. Meg ha sikerül jegyet szereznünk, akkor meccsre is akarunk menni. Örülnék ha elmondanád, miket érdemes megnézni, mi éri meg igazán és mi kevésbé!

    Csodálom hogy Exit Festre nem tértél ki :)

    ReplyDelete