Saturday, April 10, 2010

67-68. nap - Beszélek a nagyvilágba, leírom, hogy mivan!

Tavaly október 26. óta twitterezem.

Twitter: A Twitter ismeretségi hálózat és mikroblog-szolgáltatás, mely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy rövid bejegyzéseket vagy egymásnak szánt üzeneteket írjanak (formázatlan szövegként, maximum 140 karakter hosszúságban).
Popof - Do You Want Me by P.Ancsi

Szerintem elsősorban cselekedet- és helymeghatározásra használható. Mintha örökké fel lenne téve a Mit csinálsz kérdés. Nem mintha bárkit érdekelne, hogy én mit csinálok de nagyon szórakoztat sok esetben leírni. Internetes telefonomnak köszönhetően Magyarországon minden élethelyzetben tudtam fellőni egy rövid üzenetet, itt Spanyolországban pedig ott ahol van wi-fi zóna (gyakorlatilag minden étteremben, plázában, suliban stb.). A legjobb móka visszaolvasni a régi bejegyzéseket, mert remek emlék életre keltő. Annyira jelentéktelen idő és energiabefektetés bepötyögni számítógépen vagy telefonon egy rövid üzenetet, hogy simán megéri!

http://twitter.com/benke_x

Eddig 554 csipogást küldtem el, most kedvem volt időrendben kigyűjteni a legjobbakat (legviccesebbeket):

"Elmentünk Szabival a bukmékerhez, most 8 ütemű gyakorlatokat tervezünk
edzéselméletre"
"suli, suli, hazajöttem iphonet tölteni, kicsi zaba rakosgatott krumpli majd back to school. este Serie A 11. giornata!!!"
"Szolidan dumalgatunk es nevetgelunk uj torzshelyunkon :) jol merik a "kis colat" :)"
"One of the greatest story ever... My mom made a "tükörtojàs" to Macher at am 3:00. I'm totally excited :)"
"Vege a hetnek! Konkretan az xboxrol meg a ps3rol irtam zht... :)"
"tetszett a mai EL forduló! Fogtam az X-eket, csak rossz kombiban. Szolid nyerő a nap végére, holnap Subwaybe fogom befektetni :)"
"üzleti zh-m csak 3. legjobb lett! XD pedig még most se tudom a tárgy pontos nevét :)"
"este már @ Győr, felállva tapsol Baranya a heti teljesítményemet látva! XD"
"Magyar-olasz, ha Balotelli nem jatszik hazamegyunk"
"Suliba csak szamonkerik amit korabban nem tanitottak meg... adom :)"
"Előd kolléga bugázott hangfaláról szól a zene. úgy szól mint a pachába! hajnalig nyomom afteron :)"
"rájöttem mi hiányzott az életemből az elmúlt 3 évben!!! a fórumos szájkarate! XD"
"miért van ma a KTK-n munkanap? tanerő: "vasárnap hajnalra kijavítom". insane strange stahanov :)"
"Győr-Pozsony-Frankfurt-Santiago-Coruna... jó lenne a Riazornál albit találni :)"
"indulok az INEF-re! reggeliztem két nap egymás után. még a végén rendszer lesz ebből :)"
"csak neki kellett vágnom a 300 ezer lakosú városnak térkép nélkül, elvégre már 4 napja itt vagyok... benkeúr komoly! :D"
"Hamvazo szerda... Emiatt nem lehetett befelezni a bolognai/kirantotthus menut. Nagyon elbaltaztuk"
"tegnapi 94-98 foci vetélkedő: kolumbiai... valderamma? nem. hasonlít egy gyógyszerre a neve... ASPRILLA! bingo :D"
"nem hittem hogy fifa 2002-be ilyen életlen baltával faragták a játékosok fejét... le is töröltem, reggelre lent van a 2004... :D"
"újpest-győr 0-3. így adjatok ránk máskor 5-ös szorzót, kontárok.."
"nagyon szépen süt a nap és a sirály is benézett az ablakon, mondtam is neki sirály jóbarát tán egy coffe con lecche-re is bejöhetnél :D"
"ma rengeteg barátságos válogatott meccset játszanak! lehet pecázni :) hétfőn debütálok a suli bajnokságba, mindenki a lelátóra! :D"
"olyan link vagyok, hogy még a karom is félvállról veszem :D"
"spanyol billentyuzetrol vagyok :) csoda karakterek vananak... ¿¿ÇÇÑÑ. a kukacot 10 percig kerestem mert a 2-es alatt van ctrl-re XD"
"elmegyek ma valami canossa-járásra vagy megtisztulni ilyesmi. karma szobrászkodok"
"napi oltás: valaki twitterezik, másoknak meg barátaik vannak :D"
"hasábkrumpli+nuggets. de kb olyan adag lett hogy küldök Afrikába a vöröskereszttel"
"megvettem a hazaút repjegyeit! 06/16-án megyek haza! addig még jönnek anyuék és a barátok is, felpörögnek az események :)"
"Wi-fi gratuito! Thanks God hogy plazakba van ilyen :)"

4 comments:

  1. júni 16? Azt hittem később? Így fokozottan necces lesz visszanézni oda

    ReplyDelete
  2. figyi Márk, te most úgyis originál spanyolok közt vagy, kérdezd már meg légyszi tőlük, hogy mikor mondanak bét, mikor vét, mikor keverik az egészet, és hogy érdekel-e valakit is, ha nem úgy teszek?

    ReplyDelete
  3. Jaja júni 16, akarok otthon lenni 2-3 hetet az Exit előtt, meg jogsit szeretnék csinálni stb.

    v vagy b téma:
    Nyelvkurzuson még sosem javított ki senkit a tanár ilyen miatt, pedig aztán vannak furcsa dialektusok :). Úgy tudom, hogy a szó eleji vé-t azt bé-nek ejtik (talán minden esetben). Hallottam viszont olyat is hogy a szó közepén lévő vé-t is bé-nek mondták. Majd rákérdezek, kevés olyan spanyolt ismerek akik ezt nekem angolul eltudnák magyarázni, spanyolul meg én nem érteném :D

    ReplyDelete
  4. köszi, és ha már ott vagy, nagyon fontos, hogy kérdezz rá arra is, hogy miért ragaszkodnak egy labiodentális frikatívát bilabiális zárhangként ejteni

    ReplyDelete