Friday, April 23, 2010

80-83. nap - Nekem nyócvan

Igen szívós problémakörrel kell szembenéznem. Vajon hogyan fog beférni 45 kiló cuccom, 25 kiló poggyászba? Kis gondolkodás után megválaszolható: sehogy! Azonban hosszabb agyalás után könnyen rájöhetünk a dolog nyitjára: biztos, hogy sehogy! Még gondolkodok, de azt már kipipáltam, hogy 4 pulóverbe és 3 pólóban fogok repülni... Írtam erről ez egészről egy hosszabb értekezést, de aztán inkább töröltem mert marha unalmas lett.

Édesanyámék szerencsésen hazaértek. Az izgalmasabb fotókat már meg is rendeltem e-mailben, megérkeztek. Most következzenek ezek, rövid kommentárral.

Az egyszemélyes fogadóbizottságom hiánytalan létszámban megjelent Santiagoban. Rodin, a nem gondolkodó.Minden adandó alkalmat próbáltunk a jó levegőn tölteni, ha kisütött a nap még napozni is lehetett (pulcsiban, csuklyával a fejen)Végül az általam legjobban várt fénykép, unokaöcséim (Jankó a nagyobbik és Botond a kisebbik) megérdemelt ajándékukkal. Nyártól erőnléti és komoly elméleti edzéseket fogok tartani számukra, ami dukál ehhez a mezhez. :)
Frankó hetet zártam, napközben suli volt, délutánonként meg tekergés a városban. Holnap megyünk uszodába, de inkább valami wellness féleségre vágyok, mint 18 fokos sportmedencére. Ma a golf elméleti és gyakorlati vizsga egy részét is letudtam, reményeim szerint sikeresen..
Következő fontos dátum: május 10., Gyuszi barátom érkezik.

3 comments:

  1. valaki azt tanácsolta, hogy küldjük el csomagként a DHL-lel, vagy valami ilyesmivel, úgy ó'csóbb

    ReplyDelete
  2. veszem észre, neked is van olyan kalapod, amit a fekák árulnak? meglehetősen menő

    ReplyDelete
  3. Erről a DHL-ről majd beszélünk mindenképp! msn-en legyél elérhető néhanapján. még 2 hetet leszek, utána kevesebbet.
    ez a fekáknál vásárolt kalaptól annyiban különbözik, hogy: fekák kalapja < soksok € < én kalapom :)

    ReplyDelete