Wednesday, February 10, 2010

11. nap - Un poco gym

Eddigi legszorgalmasabb 24 órám volt kint tartózkodásom óta. A mai napom is kényelemesen indult, délre mentünk ki az INEF-re. Azt hittük akkor lesz Foci I., de aztán mégsem mert korábban volt. Így majd a Foci III-ra fogok járni. Itt is lesz gyakorlat, de lehet hogy füves pályán fogok műlesiklani a teremcipőmben. Míg el nem felejtem. Anya! Légyszíves hozzátok majd el a góllövő csukámat. Azt amelyiktől rettegett az egész megyei első osztály :D.
Ma kétszer ebédeltem, mert egyszer 12-től fél 2-ig volt szabadidőm, utána meg 3-től 4-ig. Sikerült különböző melegételekbe invesztálnom egy közepes méretű afrikai ország éves költségvetésének megfelelő ojrót. Golf óránk volt ma, körülbelül 25-en lehettünk. 21 spanyol chico, a tanár (Senor) meg mi 4-en magyarok. Tanerő kérdezte mindenkitől, hogy honnét jött. Spanyolokkal nem is volt gond, Coruna, Vigo, Ferrol, Santiago sorminta ment végig. Aztán mi benyitottunk, egy Székesfehérvár, Hódmezővásárhely, Kecskemét kombóval. Nekem a Győrből csak a a "gy" hangot és az "ő" betűt nem ismerték. Volt is kuncogás. Valószínűleg elméletre nem kell majd bejárnunk, a gyakorlat meg opcionális, mert más városokban van lehetőség golfozni. Beadandó munkát kell majd csinálnunk, a tanár csak úgy fogalmazott, hogy "have to make a job". Ha lehet egyszer mindenképpen kipróbálom. Másfél óráig mondta a tanár, hogy a golf az milyen, pár főnevet már értek. Elég sok minden hasonlít angol vagy német megfelelőjére.
Ezt követően cinkostársammal, Andrissal valami fizikai elfoglaltság után néztünk. Kicsit gyúrni támadt kedvünk. Majd ha hazamegyek látható lesz, hogy azt a bicepszet nem a szél hordta össze. Keménykedtünk vagy 30 percet nagy elánnal, aztán kisomfordáltunk a gymből. 4-kor nyitott a csarnok, bementünk ketten focizni. Rájöttem, hogyha állni kell akkor elég nagy zsonglőr vagyok, viszont futni derogál :D. Később érkeztek hazai amigok, akikkel fociztunk egy jót. Eleinte mindenki hajt, meg átlagosabban technikailag is ügyesebbek, mint a magyarok. Nagyon hosszú napom volt, 11 előtt indultam el és csak este 8-ra értem haza.

Ma este a megszokott szerdai ERASMUS buli lesz, "Erasmus Karneval" néven. Felöltöm a legszebb báli ruhám és belevetem magam az éjszakába, de csak nagyon okosan! :D Holnap semmit se csinálok, nincsen suli, így lehet nem fogok blogolni. :)

No comments:

Post a Comment