Sunday, February 7, 2010

7-8. nap - Az első hétvége

Tegnap volt egy hete, hogy útrakéltem és most, mikor a bejegyzést írom már kicsivel több, mint egy hete itt vagyok. A hétvégére semmi konkrét dolgom nem volt, tegnap délután elsétáltam a Deportivo de La Coruna stadionjához. A Riazor névre keresztelt létesítmény nem csak a város futballkedvelőinek a szentélye, hanem a világ futballköreiben is ismert helyszín.

Riazor
Hivatalosan teljes nevén Estadio Municipal de Riazor-nak hívják a gyereket. A stadion 1944-ben nyitotta meg kapuit, azóta kétszer újították fel (1982, 1995-1998). Napjainkban 34600 néző befogadására alkalmas. Gondoltam körülnézek a környéken. Sajnos a pályára nem lehetett belátni, viszont kívülről körbeszaglásztam. Most a hétvégén Magalában játszik a Depor, viszont minél hamarabb szeretnék kilátogatni egy hazai mérkőzésre. Pechemre minden nagy ellenfél (Real Madrid, Barcelona, Sevilla, Valencia) már ősszel járt itt, így csak kisebb csapatok érkeznek majd ide. Jövő hétvégén megyünk kirándulni Vigo-Porto-ba, így majd csak egy hónap múlva lesz újra lehetőségem.
A választék:
02/21 Depor - Xerez
03/07 Depor - Tenerife
03/21 Depor - Valladolid
03/28 Depor - Getafe
04/11 Depor - Racing Santander
04/18 Depor - Almeria
05/02 Depor - Real Zaragoza
05/09 Depor - Mallorca

Egy sima meccsre a belépő 30€ környékén van. Található a stadion aljában egy franchise bolt is, hogy a csapat kegytárgyai szerezhetőek be. A fanatikusok kaphatnak itt alapdolgoktól (mez, melegítő, sál) kezdve egészen extrém szurkolói tárgyakat is (például Deporos bicikli!).

Miközben az óceán parton lófráltam csináltam -->PÁR FOTÓT<--. Feltöltöttem azokat a képeket is, amiket még csütörtökön lőttem az iskolánál. Nem mondanak sokat, mert akkor jutott eszembe hogy kéne, mikor már a buszmegállóban álltunk :).
A mai napot úgy töltöttem, mint a helyiek. Döglés 0-24 órában. Büszke vagyok magamra, hogy tegnap eszembe jutott hogy ma nem lesz nyitva semmi bolt így jól bevásároltam. A boltokban a kínálat nagyon kielégítő, minden termékből van választék nem csak mennyiségben. hanem minőségben is. Erről majd még írok később.

3 comments:

  1. és hol van a super bowlra való készülödés??:D azt csak nem hagyod ki:D

    ReplyDelete
  2. kell majd nekem valami jó kis stream :) akár konferenciába is nézhetnénk majd ;)

    ReplyDelete
  3. azt adom:D ah mellesleg most látom hogy jelenleg a futés elmaradásának rajtad kívül álló oka az eső:D:D és szintén felfedeztem, hogy megtaláltad edikének a kinti bigbent csak én vegas néven szerepel:D

    ReplyDelete