Friday, February 5, 2010

6. nap - Golf kurzus és kirándulás tervezés

Tegnap este Luigi a lakótársaim éjfélkor még kitalálta, hogy főz egy jóféle pastat. Én már mindenféle lasagnakat meg húsorgiákat vízionáltam, aztán bemondta hogy "lightos" lesz. Mire kettőt fordultam már bele is tett valami zöld zöldségformátumú objektumot. Ma kiderült, hogy nem uborka, se nem padlizsán hanem cukkini volt. Szerintem még sosenem ettem korábban ilyet, de nyugi anyu nem is fogok :D. A tésztát viszont jóra csinálta Luigi bőnyállal ehető volt az egész. :)



Ma fél 2-re mentem suliba, így végre lehetett normálisat aludnom. Ami időtartamra nem jött ki túlságosan sokra, mivel sokáig fent voltam. Golf kurzust vettem fel, mint kiderült ez a helyieknek negyedéves tárgy, a létszámból megítélve valami kiegészítőféle lehet. Nem voltunk sokan, talán 15-en összesen. Mivel ütközésük van az órarendbe ezért lehet nem is pénteken lesz ez az óra, nem lenne gond ha áttennék a hét elejére és tarthatnék 3-4 napos hétvégéket :).
Egy idősebb fószer jött be a terembe, azt vártam ő lesz a tanár. Aztán kiderült, hogy valamelyik diák fogja tartani az órákat (gondolom ő golfozik). Tipikusan első óra volt ez a mai, felírtuk az adatainkat és már lehetett is hazamenni. Óra után beszéltünk a sráccal, értette amit angolul kérdezünk, viszont spanyolul válaszolt. Elmondása szerint eleinte elmélet lesz, sok videóanyag megtekintésével majd talán évvégén gyakoroljuk is magát a sportot. Kíváncsi leszek...

Más. Február 15-16. itt valamilyen okból kifolyólag tanítási szünet. Én valami nemzeti ünnepre gondolok, de lusta voltam még utánajárni. Tehát a jövő hétvége 4 napos lesz (vagy akár 5-6, attól függ mikorra teszik át a golfot). Úgy döntöttünk csinálunk egy instant tripet. Úticélunk Portugália egyik legismertebb városa, Portó. Útba esik Vigo városa is, amiről mint kiderült a régió fővárosa, 300 ezer lakosával nagyobb is mint Coruna. Így értelemszerűen megtekintjük azt is. A program nagyjából úgy fog kinézni, hogy szombaton reggel vonattal elmegyünk Vigoba (ez kb. 2 órás út), ott egész nap mászkálunk megnézzük amit lehet, majd este busszal továbbmegyünk Portóba (ez még jó 4 óra). Az egész út nagyjából 600 kilométer és oda-vissza 52€-ra jön ki számításaink szerint. Portóban már foglaltunk is szállást, nem mérik drágán. Persze nem a Kempinskiben fogunk aludni, hanem valami turista hostelben, de a képek alapján egész pofásnak tűnik. 6-an megyünk, így egy este 8-10€/főre jön ki. Portóban leszünk szombat éjjel, vasárnap és hétfőn egész nap és kedden ebéd után indulunk vissza Corunaba ugyanazon az útvonalon amin odamentünk. Addigra majd érdemes lesz összegyűjtenünk a helyeket, amiket mindenképpen meg kell látogatnunk a városban. Majd csinálok is erről egy blogbejegyzést!

2 comments:

  1. te papi a fél családom a te blogodon lóg folyamat:D (ebbe édesanyám és a méretre kisebbik, időre ugyan nagyobbik nővéremet (akivel jót mekiztünk 3 s ban múlt szombatom:D))
    szóval innentől vicces a történet:D:D ja most üzeni h ha hazajösz akkor mehetünk megint:D:D szóval hajrá:D

    ReplyDelete
  2. köszönöm szépen és örülök neki! nekem is nézi otthon 3 generáció (unokaöcséméktől kezdve a nagymamákon át :)) ez esetben próbálok kulturált és jólfésült maradni :)

    ReplyDelete