Wednesday, February 3, 2010

4. nap (fele) - Campusban

Tegnap mi főztünk vacsorát, ami már magában is vicces, mivel a "mi"-be én is beletartozok :). Krumplit pucoltam meg körülbelül gyök 2 végsebességgel, 13 voltunk mindenkinek jutott a jóféle paprikasssh krumpliból. Annyit mondok a hangulatról, hogy a 13-ból 7-en voltak olaszok, gondolhatjátok nem az a csöndes fajták. :)

Ma kibuszoztunk 4-en magyarok a Campusba, nekem az óráim nem itt lesznek viszont az irodák és több kar is itt található. Van a városban egy "E" jelzésű busz, ami direkt ide közlekedik. Kint voltunk 10 perc alatt, majd felkerestük Manuelát, akinél le kellett jelentkezünk, hogy "hello, megjöttek az ungarok" :). Persze a papírokkal van kicsi keverés, mert Joaquin (sport kari koordinátor) még nem küldte vissza a központba, de holnap úgyis megyek hozzá az INEF-re (sportkar neve), pénteken meg visszaviszem a Campusba. Ha eddigi rövid tapasztalataim beigazolódnak, akkor ez nem fog ilyen egyszerűen menni. Még a végén kénytelen leszek felvenni a spanyol habitust és késni a dolgokkal egy bő 2 hetet :). A Campusban tett kísérletünk után a külvárosban található plázában bolyongtunk röviden, minden bolt megtalálható és nagyszerű 50-70%-os rebajas-ok (leárazás) vannak mindenütt. Innen haza (az új címem San Andres 80., 4. emelet) az albérletbe az 5-ös busszal jöttem. Elmondható, hogy nincs olyan sok busz vonal, talán ha 20 van, viszont mindegyik nagyon hosszan közlekedik. Ez az 5-ös busz gyakorlatilag egy városnéző túra hosszát teljesíti, mentem is vele egy kört.
Ez a mostani az első szabad délutánom, Gébriék hárman hazarepültek, most talán félúton vannak Barcelona felé. Esre megyek át a honfitársaimhoz megbeszéljük az iskolás teendőket, meg hogy milyen tantárgyakat vegyünk fel. Jó lenne, ha kedd este lenne az első órám, így majdnem 4 napos hétvégém lenne minden alkalommal. A hét többi napján 1-1 órám lesz, de az utazással (kb 2x 45 perc) jó napi programnak ígérkeznek ezek.

Tegnap mint írtam is, nagyon szép helyeken jártam. Csináltam több, mint 70 fotót érdemes megnéznetek őket.

KÉPEK ITT!!!

No comments:

Post a Comment